منظور از مدرس و نویسنده چیست؟

مدرس فردی است که دوره‌های آموزشی ویدئویی را تولید و در بخش «دوره‌های آموزشی» سایت منتشر کند.
نویسنده کسی است که محتواهای آموزشی رایگان را در بخش‌ «مقالات» سایت منتشر کند.

آیا همه افراد می‌توانند مدرس یا نویسنده باشند؟

هر فردی که مهارت تدریس در حوزه‌های گوناگون را داشته باشد می‌تواند در گروه مدرسان راشاصنعت قرار بگیرد و هر شخصی که بتواند محتواهای آموزشی را تالیف یا از سایت‌ها و منابع غیرفارسی دیگر به فارسی ترجمه و در قالب مقالات آموزشی ارسال کند، می‌تواند در راشاصنعت نویسنده باشد.

آیا عضویت در سایت رایگان است؟

 بله، عضویت در سایت برای همه افراد رایگان است.

آیا امکان ویرایش اطلاعات کاربری من وجود دارد؟

 بله، در بخش پنل کاربری و از قسمت «تنظیمات حساب کاربری» می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

پس از اینکه یک دوره‌ی آموزشی را خریداری کنم، چه مدت به لینک دانلود آن محصول دسترسی خواهم داشت؟

دسترسی خریدار یک محصول به لینک دانلود آن محصول دائمی و همیشگی است.

آیا برای خرید از سایت حتما باید عضو باشم؟

 بله، برای خرید محصولات باید حتما عضو سایت باشید.

من به عنوان یک مدرس یا فروشنده چگونه می‌توانم تسویه حساب کنم؟

 چنانچه میزان بستانکاری شما از مجموعه‌ی راشاصنعت بیشتر از مبلغ چهارصد هزار تومان (4000000 ریال) باشد، می‌توانید درخواست تسویه وجه را به صورت تیکت از پنل کاربری ارسال کنید. راشاصنعت موظف است ظرف مدت 72 ساعت با شما تسویه کند.

آیا در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانم خرید کنم؟

 بله، در هر ساعتی که محصول مورد نظر خود را بخرید، در همان لحظه لینک دانلود آن در اختیار شما قرار خواهدگرفت.

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، می‌توانم از خرید خود انصراف دهم؟

 پس از خرید، درصورت بهیچ عنوان امکان بازگشت وجه وجود ندارد. مگر اینکه محرز شود که اطلاعات مندرج در صفحه ویژگی‌های محصول صحت ندارند یا محصول نقص و ایراد فنی دارد. در این صورت خریدار ۷ روز از زمان خرید محصول فرصت دارد که موارد فوق را به مسئولان راشاصنعت اطلاع دهد و وجه خود را پس بگیرد.

می‌توانم تلفنی محصولی را بخرم؟

خیر، خرید محصولات فقط از طریق سایت صورت می‌پذیرد اما اگر سوالی دارید، می‌توانید به صورت تلفنی بپرسید.

مبلغ سفارشم را چگونه می‌توانم بپردازم؟

همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت راشاصنعت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

 پرداخت با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

 گاهی ممکن است در حین پرداخت، شبکه بانکی قطع یا دچار اختلال شود و پرداخت ناموفق باشد. در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد چون معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

اگر کالایی را که تخفیف خورده است، به سبد خرید خود اضافه کنم اما پس از اتمام زمان تخفیف اقدام به خرید آن کنم، می‌توانم آن را با مبلغ تخفیف بخرم؟

خیر، شرایط تخفیف در راشاصنعت به این صورت است که در یک زمان مشخص می‌توانید کالایی را با تخفیفی مشخص بخرید. خارج از این زمان این امر امکان‌پذیر نیست.

 آیا قیمت محصولات سایت به‌روز هستند؟

بله، قیمت‌ها دائما توسط ناظران راشاصنعت به‌روزرسانی می‌شوند و راشاصنعت به صورت منظم بر قیمت‌ها نظارت دارد.

 آیا ممکن است محتوای دوره‌ای که خریداری می‌کنم، با اطلاعات مندرج در سایت کاملا متفاوت باشد؟

خیر، تضمین می‌شود که اطلاعات مندرج در سایت با محتوای محصول کاملا منطبق است. ناظران راشاصنعت بر دوره‌هایی که توسط مدرسان روی سایت منتشر می‌شوند، نظارت می‌کنند. ویژگی‌ها و توضیحاتی که مدرسان برای محصولات خود می‌نویسند ممکن است کمی اغراق‌آمیز باشند و یا جزئیات دقیقی نداشته باشند، اما اینکه محتوای دوره کاملا با اطلاعات مندرج متفاوت باشد، غیرممکن است و اگر چنین اتفاقی بیفتد وجه پرداختی شما به شما بازگردانده خواهد شد.

پیشنهاد می‌شود ابتدا سوابق و امتیازات مدرس را کاملا بررسی کنید و از رضایت دیگر کاربران و خریداران از دوره‌های مدرس مورد نظرتان مطمئن شوید.

 آیا می‌توانم درخواست کنم محصولی که خریداری می‌کنم، بر روی لوح فشرده برایم ارسال شود؟  

خیر، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

اگر سوالی درباره دوره‌ای که خریده‌ام، داشته باشم، چگونه می‌توانم پاسخ آن را پیدا کنم؟

هر سوال تخصصی در خصوص محتوای دوره‌های آموزشی را می‌توانید از طریق سامانه‌ی تیکت در پنل کاربری ارسال نمایید.

در صورت معیوب بودن یک محصول و عدم تطابق با توضیحات قید شده توسط فروشنده به چه صورت پیگیری نمایم؟

درصورت عدم تطابق محصول خریداری شده با توضیحات فروشنده یا مدرس و چنانچه از نظر شما محصولی معیوب است، حتما در قسمت «گزارش تخلفات» در صفحه آن محصول، به ما گزارش دهید.